Pik
Сьогодні, 29 Ноября 2020
17.01.2020
666
0

Жителям Херсонщини повернули 264 тисячі за неякісний товар

Жителям Херсонщини повернули 264 тисячі за неякісний товар

У 2019 році до Управління захисту споживачів звернулося 723 споживача, з них: 394 - з письмовими заявами, 250 - на особистому прийомі, з урядової «гарячої лінії» - 77. За результатами розгляду звернень громадян Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області за 2019 рік споживачам повернуто 264 тис 159 грн за придбані неякісні товари і послуги, в т.ч. у сфері торгівлі непродовольчими товарами 256 тис 161 грн. у сфері надання послуг - 7998 грн. Управління роз’яснює населенню права споживачів при придбанні товарів та послуг, акцентує увагу на правильності маркування, термінах придатності товарів та обов`язковості видачі чека або іншого розрахункового документу.

Якщо ви придбали у торговельній мережі неякісний харчовий продукт, просимо звертатися з письмовою заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за адресою м. Херсон, вул. Перекопська, 17.

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину