Pik
Сьогодні, 18 Вересня 2019

За минулий сезон «Херсонтеплоенерго» отримало майже 1 400 скарг на неякісне опалення

За минулий сезон «Херсонтеплоенерго» отримало майже 1 400 скарг на неякісне опалення

Протягом опалювального сезону 2015-16 років городяни надіслали до «Херсонтеплоенерго» 1 392 скарги на неякісне опалення. Це на 178 більше, порівняно з минулим опалювальним сезоном.

Аналіз скарг показав, що лише у 61 випадку якість опалення «хромала» з вини підприємства. Більша ж частина проблем, майже в 70% випадків, виникла з причини незадовільного технічного стану внутрішньобудинкових систем опалення. Ще 26% - з вини самих абонентів, які порушували правила користування системою теплопостачання (самовільне звужування стояків, неправильне підключення опалювальних приладів тощо).

Комунальному тепловому підприємству зі свого боку також є що пред'явити абонентам.

За період 2015-2016 років МКП "Херсонтеплоенерго" підготувало та передало до судів різних інстанцій 813 позовів та заяв на видачу судових наказів на загальну суму 5 817,3 тис. грн.

У результаті проведеної претензійної роботи з боржниками в судах розглянуто 732 судових накази на суму 5 084,8 тис. грн.
У виконавчій службі знаходиться 618 рішень судів.

На даний момент закінчено виконавче провадження за 167 рішеннями судів на суму 750,9 тис. грн.

 

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину