Pik
Сьогодні, 25 Травня 2020
11.04.2020
523
0

За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень

За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень

За перший квартал 2020 року перевірено 63 суб’єкта господарювання з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, в тому числі 5 планових перевірок, 58 позапланових перевірок.

У 22 суб’єктів господарювання встановлені різного роду порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів». Про це повідомляє прес-служба Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.

За результатами перевірок 7 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності до 1 суб’єкта господарювання застосовано адміністративно-господарські стягнення, передбачені статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів» на загальну суму 1360 грн., видано 6 приписів про припинення порушень законодавства про захист прав споживачів.

За І квартал 2020 року до Управління захисту споживачів звернулося 163 споживача, з них: 112 – з письмовими заявами, 38- на особистому прийомі, з урядової «гарячої лінії» – 13. Розглянуто – 147 звернень, з них задоволено 109 звернень, надано 38 роз’яснень.
За видами звернень: споживачі звертались до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг

За результатами розгляду звернень громадян за І квартал 2020 року споживачам повернуто за придбані неякісні товари і послуги 77 487 грн. в т.ч. у сфері торгівлі непродовольчими товарами 65 837 грн., а у сфері надання послуг 11 650 грн., що на 22% більше ніж за аналогічний період 2019 р.

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину