Pik
Сьогодні, 31 Травня 2020
06.03.2020
1137
0

«Впусти вітер в голову»: презентовано нову айдентику Херсонщини

«Впусти вітер в голову»: презентовано нову айдентику Херсонщини

Херсонщина – тепер не просто сонце, томати та кавуни. Команда Херсонської обласної державної адміністрації разом з представниками креативного агентства Michurin презентувала нову туристичну айдентику Херсонської області «Впусти вітер в голову» у приміщенні Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» у Києві. Про це повідомляє прес-служба Херсонської ОДА.

Як зазначив директор агентства Michurin Дмитро Логгінов, Херсонщина стає антиподом лежачих курортних міст України і місцем спонтанної автомобільної подорожі.

«Тут можна здійснити підлітковий тріп, якого у вас не було в юності. Побачити море, пустелю, ліс, гори, руїни, сафарі, водоспади та багато іншого. Тепер Херсонщина повна пригод – отих самих з пригодницьких фільмів, які усі тільки бачили та мріяли колись пережити», - розповів Дмитро Логгінов.

Новий бренд Херсонської області кожен відчує буквально, адже автори ініціативи забрендували вітер. Можливо, це перший фізичний брендінг у світі. Вони множать форми, візуалізуючи ефект руху.

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину