Pik
Сьогодні, 01 Октября 2020
08.04.2020
488
0

Водоканал запрошує споживачів вирішувати актуальні питання дистанційно

Водоканал запрошує споживачів вирішувати актуальні питання дистанційно

У зв'язку з епідеміологічною ситуацією в країні,  МКП «ВУВКГ м.Херсона» обмежено роботу центрів обслуговування споживачів.

Керівництво Водоканалу, з метою недопущення розповсюдження інфекції та для захисту персоналу підприємства,  пропонує всім, у кого виникають актуальні питання до Водоканалу, все вирішувати  у режимі Он-лайн.

1. Що робити, якщо  необхідно розпломбувати  лічильник?

На час епідеміологічної ситуації дозволяється самостійно провести розпломбування   лічильника у наступних випадках:

- аварійна ситуація,

-пошкодження лічильника,

-терміновий ремонт комунікацій.

 При цьому необхідно зробити фотофіксацію лічильника (на фото повинні відображатись показники, номер лічильника та місце опломбування) і  відправити дані на Месенджер Viber 050-396-90-91 .

Обов'язково вказати прізвище, адресу,  особистий рахунок, причину розпломбування та місце розташування лічильника (якщо лічильник не один – також вказати).

2. Як можна здійснити перерахунок, не приходячи до центру обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?

Для здійснення перерахунку Вам потрібно надіслати фото лічильників (якщо була повірка,  фото паспорту лічильника) та правоустановчі документи на квартиру або будинок на електронну адресу info@water.kherson.ua для опрацювання.

3Здійснили повірку, як опломбувати лічильник та встановити його на комерційний облік?

Водоканал тимчасово призупиннив надання послуг з розпломбування\опломбування та інформує, що на період карантину нарахування буде здійснюватись за середньомісячним споживанням.

За необхідності можна відправити фото паспортів/повірки даних лічильників та фактичне фото встановленого лічильника на офіційну пошту Водоканалу info@water.kherson.ua, вказавши адресу, за якою відбувається звернення, та контактний телефон. Лічильники будуть занесені в базу Херсонського Водоканалу, а фактично опломбовані після завершення карантину.

4. Підійшов термін повірки лічильника, що робити ?

Повірку приладів обліку холодної води можна здійснити після завершення карантинних заходів. Показники лічильників, термін повірки яких припав на період протиепідемічних обмежень, будуть прийматися для нарахувань.

Звернення, заявки та скарги приймаються на електронну скриньку info@water.kherson.ua (Не забувайте зазначати особовий рахунок, ПІБ, адресу, контактний номер телефону для зворотнього зв'язку).

Отримати консультації та роз'яснення можна за  телефоном: (0552)43-58-58;

Звернутися до аварійно-диспетчерської служби: (0552)42-22-33.

Всю інформацію про стан  розрахунків можна побачити, зареєструвавшись у Особистому кабінеті http://water.kherson.ua/login/

Внести показники можливо одним із зручних способів: http://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

 

Оплатити надані Водоканалом послуги можна в Особистому кабінеті:

http://water.kherson.ua/osobystyj-kabinet/oplata/

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину