Pik
Сьогодні, 25 Февраля 2018
Гаряча новина
13.01.2018
578
0

Визволені із Сирії моряки, серед яких є херсонці, підуть до суду

Визволені із Сирії моряки, серед яких є херсонці, підуть до суду

Серед колишніх членів екіпажу суховантажного судна «Старшина Дьоров», яких через борги судновласника чотири місяці утримували в Сирії без документів, п’ятеро мешканців Херсонщини. Минулого тижня моряків визволили і вони повернулися додому. Про подальші наміри вчорашніх заручників ситуації, розповідається у сюжеті журналістів 24 каналу.

Василь Шевцов – моряк із Нової Каховки. Разом із дев’ятьма іншими українцями він працював на борту судна "Старшина Дьоров". За угодою суховантаж мав прямувати до Лівану, та раптово його направили до Сирії. Після прибуття до порту Тартус у моряків відібрали паспорти та 4 місяці фактично тримали в заручниках.

Як з'ясувалося, усе через те, що судновласник має борги. Увесь цей час морякам не платили зарплату. Із їжі були лише рис та макарони, а щоб вийти на зв'язок з рідними, доводилося хитрувати. Вони плавали на сусіднє судно до інших моряків і просили в них допомоги. Зрештою, після 4 місяців полону, силами українського МЗС екіпаж вдалося визволити. Втім, гроші, а це понад 50 тисяч доларів, йому так і не заплатили.

Представники ж компанії, яка відправила моряків у рейс, від усього відхрещуються. Як виявилося, "Старшина Дьоров" під міжнародними санкціями, бо раніше судно заходило до Криму. Втім, у крюїнговій компанії цього начебто не знали. «Таку інформацію ми не можемо отримати ні про яке судно. Заходило воно в Крим чи не заходило – це вже не в нашій компетенції. Це повинен перевіряти судновласник»,– розповів заступник директора крюїнгової компанії Alliance Navigation Андрій Хитрук.

Херсон завжди був містом моряків, але відколи Україна фактично втратила власний флот, судноплавні фахівці змушені шукати роботу далеко за її межами, часто ризикуючи життям. У біду здебільшого потрапляють моряки, які погоджуються працювати на старих суднах, в яких вже давно мав закінчитися термін експлуатації. Аби не потрапити в неприємну ситуацію, юристи радять морякам вступати до профспілки. "Завжди є сенс стати членом профспілки. Це потрібно для того, щоб моряк мав активний юридичний захист, міг екстрено отримати будь-яку допомогу, в тому числі і якось вплинути на судновласника", – зауважив юрист Денис Мамонтов. Вплинути на судновласника, який заборгував зарплату, колишній екіпаж "Старшини Дьорова" зможе лише через суд. І розгляд цієї справи, ймовірно, затягнеться не на один рік, - йдеться у сюжеті 24 каналу.

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину