Pik
Сьогодні, 17 Вересня 2019
24.05.2019
5680
4

Важливо! З приводу розсилки смс-повідомлень споживачам електричної енергії

Важливо! З приводу розсилки смс-повідомлень споживачам електричної енергії

ТОВ "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" інформує споживачів електричної енергії як реагувати на повідомлення, передає ПІК.   

Розсилка інформативних повідомлень на телефон и абонентів ТОВ «ХОЕК» викликало у споживачів низку питань. Окремі споживачі електричної електроенергії на номери телефонів, які зареєстровані у електронній базі Товариства, проінформовані про стан особистих рахунків та про наявну заборгованість.але у даній ситуації не слід нервувати.

Перш за все зберігати спокій та перевірити свої розрахунки за вже використану електричну енергію. Для цього зовсім не обов’язково терміново приходити в Центр обслуговування споживачів. Перевірити та контролювати свої розрахунки можна в особистому кабінеті на сайті «ХОЕК», дізнатися баланс по особовому рахунку можна в автоматичному режимі за телефоном 0552-316-333 (в тоновому режимі натиснути кнопку 1 та ввести особовий рахунок). Якщо у Вас виникла заборгованість перед енергопостачальником, її необхідно терміново сплатити, на даний час передбачені законодавством терміни вже вийшли.

Рахунок на сплату вартості електричної енергії формується на підставі даних про показники лічильника й обсяги споживання, які передає АТ «Херсонобленерго». Тож, щоб уникнути непорозумінь передавайте покази з 1 по 4 число місяця та після 7 числа отримайте рахунок на сайті ТОВ «ХОЕК». Розрахуватися за використану електроенергію необхідно не пізніше 20 числа наступного місяця.

Новини по темі

 

Коментарі

Кулиш Александр Иванович, 01.08.2019
Наведите у себя порядок сначала, а потом рассылайте угрожающие СМС-ки.Каждое первое число месяца превратили в кошмар для нормальных потребителей. Телефоны ХОЕК не отвечают, персональный кабинет не регистрирует, показания счетчика ввести невозможно, сервер не работает.А подтверждение что ты лох,под видом робота, говорит что вам плевать на своевременное получение информации от населения
Александр, 10.07.2019
Обоими руками за. Просто идиотизм. На сайт не войти. С малой скоростью интернета вообще не реально. Да и нужно быть ассом в работе с вордом. Полуумные, у вас же 70 процентов абонентов, пенсионеры или близки к этому.
Артем, 24.05.2019
Ваши сервисы не работают!!! В личный кабинет с момента вашего создания не попасть, на горячую линию не дозвониться, на письма по электронке не реагируют. Мастера бабло рубить да смски слать. Достали уже. Плотишь по выставленным счетам, а вам все не то! Разберитесь в сраче своем!
Валентина, 25.05.2019
Как можно заплатить до 20 числа, если пенсионер, пенсию получаем 23, и часто в конце дня. Других источников дохода нет. Монетезацию субсидии тоже получаем 23. Всегда оплату проводили вовремя, а теперь получается, что мы нарушители?

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину