Pik
Сьогодні, 14 Грудня 2018
19.11.2018
721
0

Транспортний цугцванг у Херсоні: хто винен і що робити

Транспортний цугцванг у Херсоні: хто винен і що робити

Хто винен і що робити у ситуації транспортного цугцвангу у Херсоні – це питання обговорюють сьогодні у соцмережі херсонці. Є пости тих, хто вважає, що винен в усьому міський голова і перевізники та тих, хто вважає, що ситуацію спровокували представники так званої опозиції, передає ПІК.

Як пише Лариса Оленковська: «Біда, коли той, хто їздить на машині, намагається «захищати» інтереси тих, хто вимушений їздити маршрутками. Народ повинен знати своїх героїв: Дмитро Ільченко депутат міської ради (від Батьківщини – ред.) спровокував соціальний конфлікт в Херсоні і фактично заліз в кишеню кожному херсонцю, який користується громадським транспортом. Хто доручив йому розхитувати ситуацію? Ідей - безліч, питання а хто обраховував ту «безліч», чи витримає його бюджет?Діма, коли щось робиш - думай про наслідки», - написала вона.

Люди ходять пішки, бо обирають на виборах популістів, пише у коментарях Світозар Дорофєєв.

Оленковській опонує Дементій Білий: «Ну тобто, чотири роки з моменту першого підвищення ціни при новому мері нічого ніхто не зробив з маршрутками, не дивлячись на вимоги та скарги. А тут – опа, і винна людина, яка подала у суд. Це як в тому анекдоті про невістку та її плахту».

Тетяна Дергачова пише у своєму пості, що херсонці не витримали шантажу холодом і «маршруточным беспределом» - під тиском натовпи звільнені начальник міського управління транспорту Віркун та керівник КП «Херсонкомунтрансервіс» Макейчик, були розірвані угоди з фірмами – перевізниками.

«Як бачимо, сісти за стіл перемовин немає бажання, як в однієї, так і в іншої сторони. Уже завтра тролейбуси не врятують ситуацію», - написала вона. У ситуації, що склалася вона звинувачує міського голову Володимира Миколаєнка, команда якого керує містом 4 роки, «за бездіяльність рано чи пізно треба платити».

Депутат облради Оксана Стогній відзначила у коментарі до цього посту: процедура розривання і укладання нових угод з перевізниками потребує часу, місяці 2-3: «Якщо дійсно договори розірвали, то з завтрашнього дня жодна приватна фірма немає права виходити на лінію. А як бути тим людям, які живуть в Антоновці чи на Безроднього? Там тролейбус не ходить... Приватні перевізники проходили процедуру конкурсу. Без неї ніяк. Єдиний вихід, це розпорядження мера, який може звернутись до Управління транспорту щоб ті тимчасово попросили Комунальне підприємство ПОВНІСТЮ ПОКРИТИ маршрути і Корнет і МІС і Союз-авто і Ремпобуттехніки. А де наш ХКТС їх стільки набере, якщо і свої маршрути повністю немає чим закривати?».

Маргарита Коваленко припускає, що через суд будуть оскаржувати своє звільнення і «самозвільнені», і фірми перевізники, а на час судових розглядів конкурси проводити не стануть.

«Так, як зараз, - погано, дістало; а як розрулити - плану немає. У чому вигода містян від таких зборів, крім як зігрітися і розважитися? Де конструктив? Мільйон питань, і ні у кого немає відповідей. І все дуже вчасно, погода якраз сприяє пішим прогулянкам ...».

 Читайте також: 

Транспортний скандал у Херсоні: збирають підписи під петицією про розірвання угод (доповнено)

Херсонці допомагають один одному під час транспортного колапсу

Херсонці змусили міського голову підписати заяву у прокуратуру

У сесійній залі Херсонської міськради на «транспортній» акції виник інцидент (відео)

У Херсоні «маршрутна» революція: заяви про звільнення та розірвання договорів (фото)

Херсонці сперечаються: тролейбуси чи електробуси

 

 

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину