Pik
Сьогодні, 23 Февраля 2018
04.01.2018
422
0

Топ-скандали-2017 на Херсонщині: "маршрутна лихоманка"

Топ-скандали-2017 на Херсонщині: "маршрутна лихоманка"

Минулий, 2017 рік, був багатий на події для Херсонщини, як позитивні, так і негативні.

ПІК намагався не пропустити найголовнішого, то ж наші читачі завжди були в курсі того, що відбувалося як в районах, так і в самому обласному центрі. Ці події вже історія, яку, між іншим, ми завжди зберігатимемо у своєму електронному архіві. Хоча б заради того, щоб за першої ж потреби дістати й проаналізувати, як регіон пережив певний відрізок часу, що було вдало, а про що доведеться пожалкувати.

Так, темою №1 фактично протягом всього року для Херсона залишалася тема маршруток. Перевізники, влада, громадськість ніяк не могли порозумітися в питанні вартості проїзду в міських автобусах.

30 січня. У великій залі Херсонської міської ради відбулися скандальні громадські слухання.

На заході самих працівників перевізних підприємств виявилося більше, аніж громадськості. Виступити активістам фактично не дали – всі, хто намагався озвучити аргументи проти підвищення тарифу, просто освистувалися водіями. У такій атмосфері результат громадських слухань виявився передбачуваним – більшість, тобто самі водії, проголосувала за доцільність підвищення проїзду у маршрутках.

А вже на ранок, 31 січня, питання про підняття тарифу виявилося в порядку денному виконкому Херсонської міської ради. І знову залу заполонили представники перевізних підприємств. Були тут і активісти, які принесли з собою картонний автобус з написом «нічний», а також плакати  на кшталт «А ти доїдеш після 21.00  у Херсоні?», натякаючи на низьку якість маршрутного сервісу в обласному центрі.

file

 

Засідання виконкому виявилося гарячим, то ж у такій атмосфері його представники не ризикнули проголосувати «за» підвищення проїзду в херсонських маршрутках до 5 гривень. Але вже за два тижні Херсон дізнався, що виконком таки ухвалив рішення про новий тариф, при цьому навіть не збиравшись, бо знайшлася така форма роботи органу, як зібрання підписів за так званою «робочою процедурою», тобто, кулуарно. Документ вже й  міський голова встиг завізувати, то ж з 15 лютого херсонці змушені були платити 5 гривень за проїзд у маршрутках.

Читайте також: Підвищення тарифу на перевезення у Херсоні: від а до я

Громадськість назвала таке рішення непрозорим, а вже за кілька днів суд за позовом одного з нардепів від Херсонщини призупинив рішення виконкому. Реакція перевізників не забарилася – вже 20 лютого зранку на вулиці Херсона не вийшли 242 маршрутки

Частину пасажирів виручили тролейбуси, решта добиралися до роботи на таксі або завдяки небайдужим власникам автівок, які  погоджувалися підвезти у попутному напрямку.

444

Наступного дня влада заявила, що провела перемовини з перевізниками і на лінію вийшли всі маршрутки.

Потім була низка спроб провести сесію міської ради, на якій мало розглядатися маршрутне питання, але депутати все не збиралися. А ще - не раз на темі №1 спекулювали різні партії й окремі політики, збираючи проплачені мітинги перед будівлею міськради.

Тим часом у місті продовжувала працювати  робоча група з вивчення ситуації на ринку пасажироперевезень у Херсоні, якій частина маршрутних фірм цифри про свій пасажиропотік, заробітки, а також обґрунтування потреби підвищити тариф так і не надала…

На якийсь час маршрутна тема в Херсоні, здавалося б, притихла, городяни продовжували їздити по 3 гривні. Але 6 жовтня знову вибухнув скандал - виконком Херсонської міської ради прийняв рішення про підвищення вартості проїзду у маршрутках до 5 гривень.

Читайте також: Миколаєнка закликали не підписувати рішення про тариф «5 грн»

11 жовтня документ підписав міський голова, а з 16-го – в міських автобусах стали брати 5 гривень. Але вже 20 жовтня сесія міськради рішення відмінила і за три дні маршрутники знову застрайкували.

Крапку у маршрутній епопеї, принаймні, так є на сьогодні, поставило засідання виконкому міськради 26 жовтня, на якому прийняли рішення знизити вартість проїзду у міському транспорті до 4 гривень. Перевізникам, які вже вдруге потерпіли фіаско з  протягуванням 5-ти гривень, не залишалося нічого іншого, як погодитися. Ну і вже прогнозовано після підвищення тарифу якість маршрутного сервісу в Херсоні не покращилася ані на йоту. Це вже визнав і міський голова.

І несподіваний поворот по цій темі - на прес-конференції голови ОДА Гордєєва за підсумками 2017 року, він розповів про  плани щодо «безмаршруткового» транспортного сполучення у Херсоні .

Так і живемо…

Степан Костров 

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину