Pik
Сьогодні, 20 Січня 2019
12.12.2018
363
0

Територія брехні: як політики на білбордах обіцяють «манну небесну»

Територія брехні: як політики обіцяють «манну небесну»

Як прогнозують експерти, президентські вибори у 2019 році стануть рекордними за кількістю кандидатів. І тут важливо привернути до себе увагу, натиснувши на найбільш болючі точки і наобіцявши те, що хочуть почути виборці, передає ПІК

Уже зараз у Херсоні з’явились білборди, через які виборцям традиційно обіцяють манну небесну.

От жінка в туфлях від Gucci – Юлія Тимошенко, підсаджує виборців на «газову голку», обіцяючи зниження ціни на газ удвічі.

file_1

А Сергій Каплін чи то тролить її, чи то просто перебиває пропозицію пані Тимошенко: він обіцяє знизити ціну на газ в 4 рази.

file_2

Колишні регіонали, а тепер опоблоківці, замість газу обіцяють мир. «Почнемо з миру», - кажуть  холені чоловіки з білбордів.

48281567_517656842073480_2167249529877823488_n

Партія, яку пов’язують з колишніми правоохоронцями та прокурорами – «Розумна сила», також обіцяє миру. А заодно порядок та достаток – ні в чому собі не відмовляйте.

48155234_551993288540919_3512622162466832384_n

Мер Львова Андрій Садовий обійшовся одним словом: «Наступ» з датою 2019. Наступ на кого або на що він обіцяє - поки на білбордах не вказано.

І куди ж без скандального Киви у Херсоні. У рейтингу популістів він може посісти одне з лідируючих місць. «Кива прийде, порядок буде!», - не менше і не більше, саме таким білбордом надихають херсонців голосувати за людину, що має репутацію «прийшов, покричав та зник».

Читайте також:  

Євген Криницький: Ілля Ківа «пресує» директорів шкіл

Вибори на носі? По Херсону вже бродить «привид соціалізму»

Перед тим, як оголосити про голодування, Ківа відвідав ресторан

48046630_213288612883068_924261972663336960_n

До речі, як повідомляли ЗМІ з посиланням на КВУ, в Україні упродовж квітня-червня парламентські політичні партії сукупно витратили 150,2 мільйона гривень на власну рекламу. Купували рекламу партії переважно за кошти, отримані з державного бюджету.

Найбільше на рекламу витратила ВО «Батьківщина» – 24,8 млн грн, із них 20,8 млн грн було витрачено на рекламу по телебаченню і 3,7 млн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).

Читайте також: 

Президентські вибори відбуватимуться під подвійним мікроскопом - Гриценко

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину