Pik
Сьогодні, 23 Июля 2019
23.11.2018
540
0

Тарифний скандал: херсонці і перевізники дискутують, оперуючи цифрами

Тарифний скандал: херсонці і перевізники дискутують, оперуючи цифрами

Після вчорашніх баталій у стінах мерії, де активісти, невдоволені ситуацією з перевезеннями та встановленням тарифу 6 гривень, зайняли кабінет першого заступника мера, «маршрутні» пристрасті перемістилися у міське управління транспорту, передає ПІК

Тут сіли за стіл перемовин, оперуючи цифрами, експерти з боку громади та представники перевізників. «Камінь спотикання» - тариф на перевезення.

Після довгих дискусій журналіст Костянтин Риженко запропонував дочекатися калькуляції, яку надасть профільне управління на його запит.

«Я як журналіст пишу інформаційний запит на управління транспорту з вимогою надати всю калькуляцію. Мені Нікітєнков (заступник начальника управління транспорту міської ради В’ячеслав Нікітєнков – ред.) пообіцяв, що найближчим часом мені нададуть цю калькуляцію, потім ми беремо цю калькуляцію, сідаємо, обраховуємо її, дивимося, які там є погрішності, що там правильно, неправильно, і потім виносимо претензії вже на основі тих документів, які ми отримали. Тому що зараз на емоціях кричимо», - зазначив журналіст.

ПІК Костянтин Риженко пояснив, що зробить запит на калькуляцію пасажиропотоку кожного перевізника, копії технічного стану автопарку з зазначенням того, чим заправляється автобус - газом чи дизпаливом. «А то вони дають калькуляцію за цінами дизпалива, а їздять на газові – ціна різниться майже вдвічі, газ зараз коштує 15-16 гривень, а дизель – 29-31 гривню», - пояснив журналіст.

Одна з учасників перемовин з перевізниками, що має досвід роботи у транспортній сфері, херсонка Ольга Голохвастова, зазначила: проблема в тому, що ми не знаємо реального пасажиропотоку у громадському транспорті Херсона. Він не обраховується ні в ручну, не має у нас і автоматизованої системи обліку пасажирів.

«У нашому місті це не робиться ні в ручну, ні в електронному вигляді. Тому те, що подали перевізники на підвищення тарифу йде лише по сидячим місцям чи місцям, де передбачені ще  4-5 людей, які стоять. Тобто, вони не беруть максимальне завантаження пасажиропотоку. Вони вказують максимальне заповнення автобуса 23 людини. Хто користується громадським транспортом знає, що там не 23 людини», - каже херсонка.

У перевізників вказане завантаження у час пік на окремих маршрутах 90%, а не 115%-120%, як це є в реальності, відзначила вона. 

«Перевізники дають максимальні цифри по витратам і мінімальні по перевезенням пасажирів і ніхто не надав дохідну частину», - відзначила херсонка.

Переглянути, як відбувалася дискусія,  можна у групі Транспорт Херсона у Фейсбук

Читайте також: 

Немає сигналу – немає шість гривень: херсонці протестують проти підвищення вартості проїзду

Херсон поїхав – транспортне дежавю та засекречена інформація (доповнено)

Коротко, але зі скандалом: подробиці тарифного виконкому в Херсоні

 

 

 

Новини по темі

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину