Pik
Сьогодні, 25 Січня 2021
03.08.2017
532
0

Собаки гавкають - баржа по Дніпру пливе

Собаки гавкають - баржа по Дніпру пливе

Компанія "Нібулон" на своїй офіційній сторінці у facebook відповіла на всі напади та насмішки "троллів" стосовно першого за 15 років перевезення херсонських кавунів по Дніпру. Про це повідомляє ПІК.

У своїй відповіді "Нібулон" зазначив:

 - " Враховуючи справжній ажіотаж серед українців, що викликав пілотний рейс несамохідного судна з 300 тоннами якісних херсонських кавунів, наша компанія вирішила підбити певні підсумки цих напрочуд інформаційно насичених днів:


По-перше, увага до нашого судна, завантаженого першою партією кавунів, є безумовно дуже важливою. Але не слід забувати і те, що компанія «НІБУЛОН» вже 8 років успішно здійснює вантажні перевезення внутрішніми водними шляхами України. Тільки за минулий рік ми транспортували водою 2 млн тонн зернових вантажів, розвантаживши українські автошляхи від десятків тисяч вантажівок. На наш погляд, цей факт потребує не меншої уваги з боку ЗМІ та української громадськості.


По-друге, перша партія херсонських кавунів - це дійсно важлива подія. Дуже-дуже важлива. Для кожного з нас. Лише поміркуйте: остання баржа з херсонськими кавунами пішла по Дніпру в 2003 році. І тільки тепер ми бачимо реальні дії у векторі відновлення цього сполучення. Не наміри, не плани, не туманні домовленості з іноземними перевізниками, а реальні дії. Про бажання транспортувати водним транспортом не лише зернові, а й інші вантажі (кавуни, овочі та ін) Олексій Вадатурський з Андрій Гордєєв, головою Херсонська обласна державна адміністрація, заявляли, без зайвого піару та галасу, ще минулого року, втім до їхніх заяв тоді поставилися скептично. Але, ці люди слів на вітер не кидають, натомість сумлінно працюють над втілення мрій в життя. Тож вже в червні 2017 року відбулося підписання угоди про співпрацю між 28 місцевими фермерами, компанією «НІБУЛОН», торговельною мережею «Сільпо» і компанією «Кімонікс» за підтримки Агентства США з міжнародної допомоги USAID - US Agency for International Development у рамках пілотного проекту «Створення ефективного логістичного ланцюга постачання плодово-овочевої продукції» Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку». А наприкінці липня перша баржа була завантажена високоякісною баштанною продукцією і від причалу новозбудованого перевантажувального термінала компанії в м. Гола Пристань попрямувала до Києва.


Втім, поки вона прямує до місця вивантаження, в соціальних мережах, почали активно обговорювати цю подію. Переважна більшість громадян позитивно сприйняли новину, розуміючи, що переваги від транспортування сільськогосподарської продукції водним транспортом очевидні:
- збереження якісних показників продукції. Завдяки спеціальним люковим закриттям на несамохідних «НІБУЛОНівських» суднах можна підтримувати потрібний температурний режим, а при потребі, відкривати їх для зниження температури та доступу повітря. До того ж, кавуни, перебувають нижче рівня води, а значить в трюмі температура нижча за температуру навколишнього середовища, що також дозволить продукції не зіпсуватися в спеку;
- суттєве зменшення ризику пошкодження продукції. По-перше, процес завантаження та вивантаження кавунів механізований. По-друге, ті контейнери, в яких кавуни транспортуються, будуть використовуватися і в магазинах. Ну і, звичайно, що на річці немає ям, як на автошляхах;
- розвантаження автошляхів України від вантажівок. Хоча, це лише перша, пілотна партія товару, але компанія здатна здійснювати мінімум 50 рейсів по 1000 тонн. Тобто ще понад 50 тис. тонн різноманітної сільгосппродукції за сезон можна переорієнтувати на водний транспорт;
- детінізація ринку, прямі договірні відносини з виробниками продукції та додаткові надходження в бюджети різних рівнів;
- доступ пересічних громадян до високоякісної української продукції замість, далеко не завжди якісно та смачної, імпортної.


Висловлювали свої думки з цього приводу і кілька «диванних» експертів, які радили, що транспортувати таку продукцію потрібно так, як це робили наші діди-прадіди, що, мовляв, є багато інших важливих питань, а люди радіють таким «дрібницям» і т.п. Здається, що тільки ледачий не спробував попіаритися на цій події. Втім така непересічна увага з боку громади та ЗМІ і зробила нашу маленьку перемогу подією історичного значення.


Не пропустив таку можливість і міністр Міністерство інфраструктури України, який, на перший погляд, жодного відношення до цієї події не має: проект - USAID, судно - компанії «НІБУЛОН», кавуни - херсонських фермерів, купити їх зможуть кияни (о, можливо саме в цьому контексті міністр і мав себе на увазі) у мережі «Сільпо». Ось і все. В чому заслуга профільного міністра, якого як і «...всю прогресивну громадськість вельми збурили кавуни, які чимчикують баржею вверх по Дніпру...»? Виключно у активному самопіарі. Йому навіть відпустка не завадила. До пізньої ночі писав пост. Воно й правильно, такий шанс не можна втрачати, адже результатів своєї діяльності у міністра немає, а тому залишається використовувати старий перевірений метод - піаритися за рахунок інших. До слова, пан міністр так активно працює в якості піарника, що інколи виникає питання, чи не забули його ознайомити з функціональними обов‘язками міністра, коли призначали на посаду...

Докладніше про відповідь міністру інфраструктури читайте на офіційній сторінці компаніі "Нібулон" на facebook.

Вся ця історія - це історія про те, що треба відрізняти кавуни від піару, реальну дію від безпідставних самовихвалянь. Це не про зраду і не про перемогу. Це історія про те, як наш сучасний буксир «Козацький» разом з судном (збудовані УКРАЇНСЬКИМИ суднобудівниками), повним херсонських кавунів, став улюбленцем всієї країни."

 

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину