Pik
Сьогодні, 25 Березня 2019
16.12.2018
1889
0

Рекет та автостанція «Югь» у Херсоні: що кажуть в ОДА

Рекет та автостанція «Югь» у Херсоні: що кажуть в ОДА

Про рекет на незаконну діяльність автостанції «Югь», що розташована поблизу залізничного вокзалу, заявили напередодні в управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації.

Поліція повідомила про затримання людей, які хотіли встановити контроль над перевезеннями пасажирів із Херсона до адмінмежі з АР Крим, Миколаєва, Одеси.

А депутат міськради Віталій Богданов повідомив у соцмережі – усі документи на роботу автостанції підписувала не людина, яка вважалась там керівником, а нині вже екс-заступник начальника управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації.

То що відбувається на автостанції, про який рекет йде мова і чому діяльність автостанції незаконна - ПІК звернувся за коментарем до начальника управління Валерія Соценка.

Про миколаївський «слід» в перевезеннях

«Відкрило автостанцію «Югь» і отримало атестацію підприємство, що зареєстроване в Миколаєві. Громадські активісти і члени конкурсного комітету з обрання перевізників на маршрутах області, встановили, що мова йде про фіктивну схему. Жінка, яка є власником і керівником підприємства, насправді працює в магазині побутових товарів. Громадські активісти звернулися з цього приводу в обласну прокуратуру, матеріали передали фіскалам. Було порушено кримінальне провадження за статтею 205 «Фіктивне підприємництво», - пояснює Соценко.

Після того, як активісти почали «розкручувати» тему фіктивного підприємництва, виникло запитання – а хто стоїть за цим бізнесом, хто організовує перевезення і отримує гроші.

Як повідомив у Фейсбук депутат міськради Віталій Богданов, керівником підприємства насправді був екс-заступник начальника в управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації В’ячеслав Філончук. «Усі документи на організацію роботи автостанції підписував не директор підприємства, а особисто Філончук», - написав депутат.

В управлінні повідомили: Філончук був звільнений 1 листопада 2018 року за «подання недостовірної інформації про обставини, що перешкоджають реалізації права на державну службу, а також неподання необхідної інформації про такі обставини, що виникли під час проходження служби».

До речі, як розповіли ПІК, В’ячеслав Філончук був до цього керівником Миколаївського обласного об’єднання автобусних станцій. Це, так би мовити, миколаївський слід у цій історії. А, тепер, як виявилось, з’явився ще й одеський.

Патрульна поліція не погоджувала схему руху

Постало і питання безпеки. Патрульна поліція повідомила профільне управління: вони не погоджували схему руху по автостанції, до них за погодженням ніхто не звертався.

«Ми як організатор перевезень маємо дати там лад. Тому ми поставили питання перед підприємством, не даючи оцінку законний керівник чи фіктивний: про приведення у відповідність схеми руху та погодження з управлінням патрульної поліції. А також надання документів про правомірність використання земельної ділянки, на якій розміщено платформи, забезпечення безпечного функціонування автостанції. Ми не вирішуємо питання анулювання атестації – це робить Укртрансбезпека у Києві», - каже керівник управління.

Поки на автостанції не привели у відповідність схеми руху та не погодили з патрульної поліцією, управління спрямувало листи перевізникам про утримання від здійснення відправлень (прибуття) на автостанцію. «Вони їздять відповідно до паспортів, розкладу, але не заїжджають на автостанцію», - пояснюють в управлінні. Відправною зупинкою для водіїв та пасажирів став залізничний вокзал.

Несподіваний одеський «слід»

«Одна з одеських фірм намагалася взяти участь у конкурсі 5 листопада на перевезення на маршрутах адмінмежу з Кримом та на морське узбережжя з автостанції «Югь». Проте не була допущена до конкурсу на законних підставах», - каже Соценко.

І водночас у підприємства на автостанції «Югь»   несподівано з’явився співвласник з одеськими зв’язками. Ці особи, як припускають, намагаються взяти під контроль автобусні перевезення в Херсонській області.

«Від перевізників почали вимагати, щоб водії заїжджали на автостанцію, незважаючи на ситуацію з відсутністю погодження патрульної поліції схеми руху. А водіям, які відмовляться заїжджати, погрожували», - каже Соценко.

«Мова йде про автостанційний збір – приходять люди спортивної зовнішності і кажуть: ви будете платити з кожного пасажира 35 гривень. А перевізники кажуть: а як же послуги, за які ми маємо сплачувати, забезпечте безпеку руху на автовокзалі», - пояснюють в управлінні.

«В управління звернулися активісти, які розповіли про погрози на адресу перевізників. Ми з начальником управління під’їхали на автовокзал, спілкувалися з чоловіком, який назвав себе диспетчером. Ми попросили його пред’явити документи про його повноваження та білетно-облікову відомість, він їх не надав. Ми порадили перевізникам у разі погроз викликати поліцію. Після цього саме управління звернулося у поліцію», - пояснює юрист Денис Мамонтов. Поліція відреагувала каже він.

«Крім нашого звернення, є справа про фіктивне підприємництво. Виникає питання про приміщення, де розміщена автостанція – його підприємство орендує в Укрпошти. Хто підписував документи про оренду на фірмі – номінальний чи справжній керівник?», - відзначив юрист. Наразі всі ці питання залишаються відкритими.

Читайте також: Ближче до Криму: як працюватимуть легальні рейси до адмінкордону

Новини по темі

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину