Pik
Сьогодні, 01 Березня 2021
16.01.2021
443
0

Продовжується реалізація туристично-контентного проєкту “TripMustGoOn”

Продовжується реалізація туристично-контентного проєкту “TripMustGoOn”

На Херсонщині продовжується реалізація туристично-контентного Проєкту “TripMustGoOn”. Громадська організація «Центр живої історії «Олешшя» у складі Регіональної Туристичної Організації “Туризм Херсона” продовжує процес створення нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області у «мертвий сезон». Потенціал міжсезоння Херсонщини недооцінений як місцевою громадою, так і мешканцями інших областей. Даний Проєкт реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Влітку 2020 року у рамках Проєкту було успішно створено “теплий контент” для порталу tripmustgoon.com, Telegram- та Facebook-боти з інформацією для туристів, проведено конкурс сувенірів і створено виставку, яка зараз подорожує регіоном. Але потенційні туристи сприймають Херсонську область як напрямок лише для літнього відпочинку. Як наслідок - протягом більшості місяців календарного року регіональний туристичний сектор перебуває у замороженому стані.

Популяризація Херсонської області як привабливого напрямку для постійного цілорічного туризму - головне завдання Проєкту у 2021 році.

Під час роботи заплановано:

1. Створити текстові, фото- та відеоматеріали для локацій, що можуть бути цікавими для туристів не тільки у літній період. Термальні джерела (село Облої, Арабатська стрілка), зимові маршрути на байдарках, Станіславські кручі взимку, Олешківські піски та ліс узимку та інше.

2. Створити онлайн-лекції про найпривабливіші місця Херсонської області з використанням інфографіки, анімації та записаних раніше відеоматеріалів. Відео поширюватимуться серед різних цільових груп і закладів - шкіл (під час шкільних уроків офлайн або дистанційного навчання онлайн); туристичних інформаційних центрів, туристичних компаній і агентств; туристів і місцевих мешканців.

  Крім того, продовжуватиметься робота з контентом на основі знятого раніше відеоматеріалу. Будуть створені короткі відеоролики, які забезпечуватимуть стисле уявлення про туристичну локацію та заохочуватимуть відвідувача веб-сайта до глибшого ознайомлення з пам’ятками.

  Організатори певні, що реалізація Проєкту також підвищить зацікавленість приватних підприємців у наданні високоякісних послуг протягом усього року та надихне представників бізнесу та органів влади розвивати нові ідеї для Херсонської області у «мертвий сезон».

Теги:

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину