Pik
Сьогодні, 15 Ноября 2018
06.11.2018
1257
6

Підвищення проїзду у маршрутках Херсона: що обіцяє влада

Підвищення проїзду у маршрутках Херсона: що обіцяє влада

Щоденно на маршрути у Херсоні не виходить 150-160 автобусів.  Серед причин - водії виїздять  на заробітки за кордон, частину автобусів продали і вони перевозять пасажирів в інших містах України. Підвищення тарифу на проїзд з 4 до 6 гривень дасть змогу вирішити питання дефіциту водіїв. 

Про це сьогодні на засіданні виконкому заявив заступник начальника управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради - начальника відділу транспорту В’ячеслав Нікітєнков, передає ПІК.

На автобусні  лінії не виходить 150-160 автобусів

У місті обслуговується 27 автобусних маршрутів, на які щоденно мають виїздити на лінії 496 автобусів. Проблемою транспортної інфраструктури Херсона є відсутність транспортних засобів, які працюють на міських транспортних маршрутах. На початок 2017 року в середньому у місті працювало 473 автобуса. На кінець 2017 – 422. На кінець 1 кварталу 2018 року в середньому на лінії виходило 390 автобусів. А станом на серпень 2018 року – у середньому на лінії виходить 330 автобусів.

"Власники автобусів не мають коштів на ремонт, тому продають техніку і її задіюють в інші міста України. Щоденно на лінії не виходить 150-160 автобусів. На підприємствах готові вийти на маршрути 136 автобусів – частина з них є в задовільному стані, туди треба лише посадити водіїв, 81 автобус може вийти на лінії після незначного ремонту", - розповів Нікітєнков.

У Херсоні не вистачає водіїв маршруток - дефіцит складає  50%

Тобто, основна проблема на сьогодні – недостатня кількість водіїв.

«Багато водіїв через низьку заробітну плату звільняються і виїздять за кордон. У Херсоні в основному залишаються водії вік яких 55 років і старші. Автобус обслуговує один водій, основне завдання управління – вивезти пасажирів зі спальних районів зранку в частково ввечері. Тому що починаючи роботу в 4.30 ранку водій фізично не може продовжувати роботу у вечірній час. Для забезпечення планового виходу автобусів на роботу у вечірній час транспортним підприємствам потрібно не менше 700 водіїв, а ми маємо лише 350, тобто 50%»,  - розповів заступник начальника управління.

Ще одна проблема – в країні 13 пільгових категорій, які мають право на безкоштовний проїзд у громадському транспорті. Їх кількість – 10-15% від загального пасажиропотоку.

Що матимемо при тарифі 6 гривень

У серпні 2018 року перевізники запропонували економічно обґрунтований тариф 8 гривень. З того часу подорожчало паливо, каже  В’ячеслав Нікітєнков.

«Ми пропонуємо тариф 6 гривень, які дадуть можливість підприємствам – перевізникам спрямувати кошти на підвищення, перш за все, безпеки перевезень, амортизаційні витрати, обладнання транспортних засобів системами навігації, забезпечити автобуси водіями, що буде сприяти виконанню графіку», - відзначив Нікітєнков.

При 6 гривнях за проїзд зарплата водіїв становитиме 8 тисяч гривень, відзначають в управлінні.

Також під час обговорення Миколаєнко підтримав пропозиції з цього питання, які озвучив керівник Громадської ради Олександр Мошнягул. Зокрема, мова йде про встановлення навігаторів на автобуси ( коли перевізник їх не встановить обіцяють повернути тариф 4 гривні), монетизацію пільгових перевезень.

 "Я дуже прошу членів виконкому, щоб ця резолюція (громадських слухань - ред.) стала невід'ємною частиною рішення", - звернувся Мошнягул. 

"Я буду наполягати на цьому", - підтримав міський голова Володимир Миколаєнко. Виконком проголосував за врахування у рішенні про встановлення вартості проїзду в міському пасажирському транспорті цих пропозицій. 

Як раніше передавав ПІК, після того, як міський голова підпише сьогоднішнє рішення виконкому, вартість прооїзду у маршрутках становитиме 6 гривень для дорослих і 3 гривні для школярів

Читайте також: Десять маршрутів у Херсоні не мають перевізників

Новини по темі

Коментарі

Сергей, 13.11.2018
Наведите порядок с перевозчиками водитель с людьби работает 8 часов но не водитель кондуктор 12 часов вы убили всех водителей убили автобусы со своей жадности к плану и зарплата 8 тысяч ето вранье
херсонка, 13.11.2018
интересно почему никто не думает о водителях маршру ток работа по 12 ЧАСОВ В ЖАРУ С ЛЮДЬМИ ПОЧЕМУ ТО ЖЕЛАЮЩИХ НАТАКУЮ ХОРОШУЮ РАБОТУ НЕТ 12
Херсонец, 07.11.2018
Точно ничего не изменится! Вырастут только карманы хозяев маршрутов, которые не имеют своих автобусов, но выкупили лицензии по блату. Как правило, это и есть свми депутаты горсовета или их подставные "шестерки". А "щодо обгрунтованого тарифу у 8 грн." - дак хозяйва маршруток еще на прошлых слушаньях открыто заявляли, что выпищут любой тариф - и 10, и 20 грн., абы только утвердили поднятие. Скоро будет, что весь Киев проехать за 7-8 грн., что в Херсоне самый длинный машрут до 15 км - и те же деньги хотят за проезд в своих консервных банках в компании с хамовитыми обкуренными или бухими водителями. Вывод: надо брать пример с тернопольцев, которые навешали мэру и своим депутатам - сразу перехотелось тарифы менять. Вот это молодцы!
Наталья, 07.11.2018
Если пишешь Виктор, то хотя бы узнай на каком топливе ездит основная часть маршруток,и сколько стоит литр соляры.
водитель, 07.11.2018
витек, на кого работаешь, газ не подорожал, посмотри на заправках, у меня какие счета, что заработал и хватит гнать
Показати ще

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину