Pik
Сьогодні, 18 Ноября 2019
19.10.2019
397
0

Перевалка у херсонському порту стане частиною з`єднання Чорного та Балтійського морів

Перевалка у херсонському порту стане частиною з`єднання Чорного та Балтійського морів

Білорусь уклала інвестиційний договір з компанією «Бєлтопенерго» на будівництво річкового порту на Дніпрі в Гомельській області поблизу кордону з Україною.

Про це повідомив міністр транспорту і комунікацій Білорусі Олексій Авраменко в рамках Другого форуму регіонів України і Республіки Білорусь, – передає ПІК.

За словами Авраменка, вже підписано інвестиційний договір з компанією, яка будуватиме – ЗАТ «Бєлтопенерго». Перший етап будівництва коштуватиме 20 мільйонів доларів США.

Як пояснив екс-заступник міністра інфраструктури, нині радник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, перша черга будівництва порту в Нижніх Жарах (Гомельська область, Білорусь) почнеться одночасно з днопоглибленням Дніпра українською стороною.

«Перша черга будівництва порту в Нижніх Жарах почнеться одночасно з нашим днопоглибленням Дніпра до 2,65 м. Вартість робіт становить 80 млн грн. Плюс ще (необхідно — БЦ) прийняття закону про внутрішній водний транспорт і повернення наших інвестицій в днопоглиблення за рахунок перевалки в порту Херсон», – зазначив Довгань.

За попередніми розрахунками, повідомив Довгань, транзитний потік України збільшиться на 6–7 млн тонн вантажів (добрива, ліс і нафтопродукти) протягом 3 років.

Маршрут, який з’єднує Балтійське і Чорне море називається Е-40. Створений двісті років тому, він з’єднував порти Гданська та Херсона.

Сьогодні цей шлях судноплавний лише частково. Відродження маршруту пожвавить торгівлю між Польщею, Білоруссю і Україною: одна баржа на 900 тонн замінює 18 вагонів або 45 вантажівок на 20 тонн.

Проект Е-40 передбачає створення річкового шляху від Балтійського до Чорного моря через річки Вісла, Західний Буг, Прип’ять і Дніпро. Його протяжність складе більше 2 тис. Км. У реалізації проекту візьмуть участь Польща, Білорусь і Україна.

Україна зі своєї сторони проведе днопоглиблення на річці Дніпро та Прип’ять і відновить судноплавство по Прип’яті, яке зупинилось 14 років тому.

По відновленому шляху Е-40 планується перевозити від 12 млн тонн вантажу на рік. Україна планує постачати свою продукцію по річці в Білорусь, а потім до Євросоюзу. Білорусь збирається перевозити по Дніпру нафтопродукти, ліс, будматеріали, продукцію чорної металургії та калійні добрива, в річкові порти України, а кораблями «ріка-море» доставляти їх в держави Чорноморського басейну.

Новини по темі

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину