Pik
Сьогодні, 24 Вересня 2020
Інтерв’ю
29.07.2019
1240
0

Павло Ткаченко: «Мене фінансував великий міжнародний бізнес – одна із міжнародних фінансових корпорацій, а саме – «Укрсиббанк»»

Павло Ткаченко: «Мене фінансував великий міжнародний бізнес – одна із міжнародних фінансових корпорацій, а саме – «Укрсиббанк»»

ПІК записав інтерв’ю з Павлом Ткаченкомекс-кандидатом у народні депутати України, громадським діячем та підприємцем.

Павло Ткаченко

– Павло, ти швидко увійшов в інформаційну нішу і також досить неочікуваним було твоє рішення балотуватися кандидатом у народні депутати України. Чому ти прийняв таке рішення?

- Приблизно рік тому я ще навіть не думав ні про політичну, ні про громадську діяльність, бо був військовослужбовцем, на той момент, і ще не звільнився і, скажімо так, все поступово підвело мене до цього моменту. Я звільнився зі служби і розпочав підприємницьку діяльність і почав стикатися з деякими моментами, бюрократичними, які я не розумів. Потім доля мене привела на засідання спочатку міської ради, де на першому засіданні було просто нерозуміння того, що відбувається, бо відбувалася якась анархія і небажання вирішити нагальні проблеми саме херсонців. Я думав, можливо я потрапив не на те засідання, можливо щось я не зрозумів і я почав більш активно залучатися до громадського життя міста. Почав ходити на засідання робочих груп міської ради, на інші засідання міської ради і коли я побачив, що все це повторюється - депутати один з одним сваряться не вирішуючи проблеми містян – мене взяла шалена злість, від того, що депутати вирішують свої «междусобойчики», а по факту великі проблеми міста не вирішуються.

Депутатам, грубо кажучи, начхати на проблеми людей. Це той момент, коли були вибори Президента України. Був уже вирішальний етап цих виборів і почали формуватися команди нового президента.

- Ти дуже влучно зазначив саме про формування команд. Ти надсилав заяви у команду Зе (ПП «Слуга народу»), а на вибори пішов самовисуванцем. Розкажи, що вплинуло на твоє рішення?

- Був спеціальний сайт, який був широко розтиражований у засобах масової інформації. Це аналог теперішнього проекту LIFT, де всі бажаючі могли подати свої кандидатури для того, щоб у подальшому стати кандидатами в народні депутати по мажоритарних округах. Це відкрита платформа де можна було зареєструватися, показати себе, показати свої напрацювання, показати законопроекти, які б я хотів реалізувати будучи вже депутатом Верховної Ради від мажоритарного округу.

Я зареєструвався там згідно встановлених форм, згідно встановленого регламенту, тоді ще команди Зе. Проте обрали іншого кандидата в народні депутати по 186 округу. Я подавав свою кандидатуру по цьому округу, оскільки являюсь уродженцем Голої Пристані, там є свої напрацювання. Проте вибрали іншу людину. Я не зовсім задоволений кандидатом, який вже став народним обранцем по цьому округу, але так вирішили люди і це треба сприймати.

Павло Ткаченко

 -Була інформація, що надіслані анкети ніхто навіть не відкривав? Чи це лише чутки?

-Ні, це не чутки. Анкети виставлялися, мною в тому числі, на гугл диску і давалося право доступу відповідно по лінку - за посиланням. Потім можна дивитися чи хтось відкривав цей документ, чи не відкривав. Мої напрацювання, саме законотворчі, ті які я хотів реалізувати будучи народним обранцем, навіть не відкривали. Чи можна говорити про прозорість цієї процедури?
Скажімо так, для мене це була непрозора процедура, яка незрозуміло як пройшла, оскільки мої напрацювання навіть ніхто не дивився.

 -Павло, розкажи про основні законодавчі аспекти, які ти пропонував на розгляд у своїй програмі?

-Коли я подавав свої ініціативи, тоді ще від команди Зе по 186 округу я виходив від проблем округу і від загальнодержавних проблем. Там запропоновано було підготувати три коротесеньких блоки законопроектів. Тобто, в мене вони були широко розписані, але туди я подавав стислу версію. Основний – це введення в правове поле всього туристичного бізнесу Херсонської області, зокрема у Голопристанському районі.
Оскільки у цьому районі знаходиться село Залізний Порт, яке широко відоме в Україні та за її межами.

Павло Ткаченко

У чому полягає проблема?

Ми прекрасно бачимо і розуміємо, як відбувається ведення бізнесу в Залізному Порту. Я це бачив ще глибше, оскільки був колись пожежним інспектором, який інспектував саме Залізний Порт і бачив реальну, величезну проблему яка там існує. Усі пансіонати, які ми бачимо на великих сайтах, - Booking тому приклад, їх там сотні і тисячі по всьому узбережжю Херсонщини, а по факту узаконених пансіонатів дуже мало. Їх там до сотні, якщо набереться це буде добре.
Я не звинувачую людей, що вони зробили так, оскільки бюрократія в Україні колосальна. Виходячи з бюрократії є величезна корупційна складова цього бізнесу. Вони і хочуть узаконити свою справу, я з багатьма людьми спілкувався, вони кажуть: «Ми залюбки легалізувалися, але нас спочатку задавлять податками, потім задавлять хабарами…».

Виходить замкнуте коло. Тому більшість навіть великих пансіонатів усі оформлені як приватні будинки. Я пропрацював механізм згідно якого ці люди могли б перейти у законне поле, при цьому сплачуючи всього два податки – спрощена система оподаткування 5%, ти платиш 5% військовий збір і туристичний. Це насправді для бізнесу небагато.
Люди готові платити ці кошти, аби бути в правовому полі.
Вони не проти, щоб за ці кошти розвивалася інфраструктура курортних сіл та міст, не проти, щоб будувалися дороги. Основна мета – вивести їх з тіні.

Я в законопроекті прописав дуже прозору та чесну перспективу.
При перевірці, згідно закону, пожежні інспектори та інспектори СЕС не штрафують, а виписують акти і протягом п’яти років цей підприємець зобов’язаний усунути усі недоліки. Я думаю, протягом п’яти років реально усунути будь-який недолік без завдання шкоди саме бізнесу.

Павло Ткаченко

Другий мій законопроект – це вирішення проблем розмитнення машин на іноземній реєстрації, так званих євробляхах. Чи є така проблема?
Так, вона є і вона не вирішена. Тільки за офіційними даними на території України знаходиться близько 400 тисяч нерозмитнених машин, за неофіційними даними їх майже 2 мільйони. Згідно цього законопроекту, який я розробив, до бюджету мало б надійти від 5,5 мільярдів до 25 мільярдів гривень. Чому такий розрив? Бо навіть Державна фіскальна та прикордонна служби не можуть надати конкретно цифри – скільки за весь період автомобільного беззаконня заїхало на територію України автомобілів. Конкретної цифри немає.
Є конкретна цифра 400 тисяч, але це впродовж двох останніх років.

Ми отримаємо конкретну цифру, коли люди почнуть реально розмитнювати автомобілі. Зараз полягає проблема в тому, що ці машини їздять по дорогах, але вони не прив’язані до конкретної людини. У 90% немає страхових полісів. Розмитнення автомобілів вирішить комплекс проблем: безпека на дорогах, правоохоронна система, податки – реальні надходження до бюджетів (страхування, СТО та ін.).

- Паш, дуже багато чуток ходять про те, що ти співпрацюєш з
Валерієм Кулішовим, який теж балотувався у народні депутати і на якого навішують ярлики щодо зв’язків із проросійськими організаціями

- Скажімо так, писати у Фейсбуці у нас кожен герой і може написати будь-що і звинуватити людину та з ніг на голову перевернути будь-яку інформацію.
Так, я дійсно товаришую, у нас є спільні проекти з Валерієм Кулішовим.
Чи проросійська він людина? Ні,я вважаю не проросійська у жодному випадку. Ця людина – реальний патріот Херсона, у нього болить душа за це місто. Він з легкістю міг би звідси виїхати і розвивати, у тому числі свій бізнес, навіть за кордоном і не в РФ, як деякі могли подумати. Він міг би поїхати, але він намагається тут щось робити. Хоче, щоб його рідне місто в якому він народився, в якому він виріс, працював і продовжує працювати і жити - було комфортним для життя, щоб Європа була не десь там за кордоном, а Європа була тут. Щоб люди не виїжджали з країни. У нас співпали світоглядні думки щодо розвиту Херсона. Тому я співпрацюю з ним та буду працювати допоки бачитиму, що ця людина стоїть на захисті інтересів міста і звісно ж його мешканців.

-Хто фінансував твою передвиборчу кампанію?

- Чутки були різноманітні. Але насправді фінансував мене великий міжнародний бізнес – це одна із міжнародних фінансових корпорацій, а саме Укрсиббанк. Кредитна лінія від Укрсиббанку звідки я більшу частину грошей і зняв для внесення грошової застави як кандидата у народні депутати України.

Ось, можна сказати, така дуже «підла» історія, що мене фінансує великий бізнес. Якщо люди хочуть у це вірити нехай вірять. Насправді, це реально. Деяка частина грошей у мене була, як у підприємця, деяку я зняв з кредитної карти. Для того, щоб донести до людей свої ідеї, свою позицію і був з виборцем чесним до кінця. Я ризикнув своїм капіталом, кредитними коштами і пішов на виборчу кампанію саме з таким скромним бюджетом.

Павло Ткаченко

- Павло, як ти ставишся до системиLIFT, яка покликана добирати професіоналів із різних галузей на допомогу новій владі. Чи ти надіслав резюме?

- На жаль, я стикнувся з цією системою при виборі кандидатів на мажоритарку від цієї команди, мої законопроекти навіть не відкрили і не подивилися.
Я не те що ображаюся, ні, Бог їм суддя, але подавати і наступати на ті ж самі граблі я не збираюся. Я не вірю в цю систему і не буду подавати туди свої документи, але моя точка зору може змінитися, якщо я побачу реальних, достойних кандидатів, які пройдуть на заступників, на голів районних державних адміністрацій.

Якщо це буде так і вони реально «перезапущені» завдяки цій програмі - я буду тільки «за» і потисну кожному руку, привітаю і скажу, що я був неправий.
Я дуже сподіваюся, що саме так я і зроблю.

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину