Pik
Сьогодні, 18 Июля 2019
30.06.2019
404
0

Пасажиропотік Укрзалізниці влітку збільшився на 20%

Пасажиропотік Укрзалізниці влітку збільшився на 20%
АТ "Укрзалізниця" у літній період щодня перевозить близько 141 тис. пасажирів, що на 20% більше, ніж навесні, повідомляє Укрінформ з посиланням на пресслужбу Укрзалізниці.

“Сезон літніх перевезень у розпалі. Щодня Укрзалізниця перевозить близько 141 тис. пасажирів, що на понад 20 % більше, ніж навесні”, - поінформував голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

Він запевнив, що Укрзалізниця докладає максимум зусиль, аби надати пасажирам необхідну кількість місць у поїздах і належний сервіс.

“На період пікових літніх перевезень додатково призначено 32 поїзди. Таким чином, наразі територією України щоденно курсують 147 поїздів”, — сказав керівник Укрзалізниці.

Зокрема, за інформацією пресслужби відомства, до узбережжя Чорного та Азовського морів курсують понад 70 поїздів. З них у напрямку Бердянська — 5 пар поїздів, до Херсона — 17, Новоолексіївки, Генічеська — 16, Одеси, Білгород-Дністровського, Ізмаїла — 33.

Також Кравцов нагадав, що Укрзалізниця продовжує власними силами оновлювати парк і вже більш як половина пасажирських вагонів обладнана системами кондиціювання повітря. Так, із 2 864 вагонів, задіяних у перевезеннях, 1 304 - обладнані системою кондиціювання повітря. Купуючи квитки онлайн, пасажир одразу бачить, які вагони без кондиціонера — вони позначені відповідними піктограмами.

Якщо ж у пасажирів виникли проблеми з сервісом, наприклад, вагон обладнаний кондиціонером, але він не працює, очільник відомства рекомендує обов’язково повідомити до контакт-центру Укрзалізниці.

“У нас уже півроку в режимі 24/7 працює оновлений контактний центр. Більшість проблем, які виникають у пасажирів під час подорожі, ми намагаємося вирішити в режимі реального часу. Тому закликаю всіх клієнтів у разі виникнення будь-яких проблем повідомляти на номер 0 800 503 111. Крім того, можна з нами зв’язатися в особистих повідомленнях через офіційну сторінку Укрзалізниці у Facebook. Наразі ми тестуємо опрацювання звернень клієнтів через соціальну мережу”, — підсумував голова правління УЗ.

Новини по темі

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину