Pik
Сьогодні, 25 Октября 2020
23.09.2020
430
0

На Херсонщині відзначили переможців конкурсу «Краща ідея сувенірів»

На Херсонщині відзначили переможців конкурсу «Краща ідея сувенірів»

Навесні цього року на Херсонщині стартував новий цікавий та унікальний туристично-контентний проєкт TripMustGoOn. Громадська організація «Центр живої історії «Олешшя» у складі регіональної туристичної організації «Туризм Херсона» працює над створенням нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області. Реалізується проєкт за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у партнерстві з управлінням туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації.

Про це повідомляє пресслужба Херсонської ОДА.

Протягом періоду реалізації проєкту було здійснено:

1. У рамках проєкту створено чат-бот у Telegram та Facebook, який дає відповіді на всі запитання та є надійним путівником для гостей Херсонщини. Відтепер питання «Як дістатися до...?», «Що подивитися у ...?», а можливо навіть «Що я побачу в Херсоні?», що ставлять перед собою туристи, знайдуть відповіді. Бот надає гостям Херсонської області цікаву туристичну інформацію та виконує функцію «провідника» на сайті tripmustgoon.com.

2. Розроблено та запущено туристичний портал TripMustGoOn.com, в якому зібрано понад 500 нових фото, 8 нових відео та описано трьома мовами більше ніж 60 туристичних локацій Херсонщини. Зараз завершується його наповнення. Портал відвідало вже понад 40 000 унікальних відвідувачів. Після закінчення проєкту роботу над порталом буде продовжено силами ГО «Олешшя».

3. У партнерстві з місцевими фермерами на херсонських кавунах розмістили 201 000 наліпок із QR-кодами про цікаві локації регіону. Перша партія із 30 000 штук прибула до Києва на баржі перед Днем Незалежності України і вже продається у 27 супермаркетах «Сільпо» Києва, Стоянки, Софіївської Борщагівки та Броварів. Тепер завдяки використанню QR-кодів кавуни стали джерелом захоплюючої пізнавальної інформації. Скануючи зображення коду, кожен поціновувач кавунів може здійснити віртуальну подорож, а потім самостійно або за допомогою туристичних компаній відвідати Херсонську область.

4. З 01 по 31 липня 2020 року проходив конкурс «Краща ідея сувенірів». Для участі у конкурсі було надіслано 226 заявок від 30 учасників.

22 вересня, на прес-конференції, присвяченій реалізації зазначеного проєкту, відзначили переможців конкурсу в наступних номінаціях:

-  у номінації «КРАЩА ІДЕЯ ДЛЯ ДРУКОВАНИХ АБО ПАПЕРОВИХ ВИРОБІВ» - Пахомова Дар’я з плакатом «Маяки Херсонщини»;
-  у номінації «КРАЩА ІДЕЯ МАГНІТУ ЧИ БРЕЛОКА»  - Селецька Антоніна з магнітом «Кавун»;
-  у номінації «КРАЩА ІДЕЯ ОДЯГУ ЧИ АКСЕСУАРА» - Дунаєва Олена з футболкою та сумкою «З любов’ю та про любов»;
- у номінації «КРАЩА ІДЕЯ ДЛЯ СУВЕНІРА ПОСУДУ ТА ДЕКОРУ З КЕРАМІКИ, СКЛА, ПЛАСТИКУ, ДЕРЕВА ТОЩО» - Зайкіна Юлія з сувенірною тарілкою «Херсон».

Теги:

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину