Pik
Сьогодні, 18 Січня 2021
17.06.2017
420
0

Мешканці Херсону і області скаржаться на якість взуття

Мешканці Херсону і області скаржаться на якість взуття

Майже щодня до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області на особистий прийом спеціалістів Управління захисту споживачів звертаються за консультаціями та скаргами мешканці м. Херсону та області на якість взуття та відмову товаропродавців виконувати вимоги законодавства про захист прав споживачів, про це повідомляє Держпродспоживслужба в Херсонській області, передає ПІК.

Головне управління радить споживачам області ознайомитися з порадами та враховувати ці поради під час придбання взуття.
Взуття класифікується за наступними показниками:
• за статтю (чоловіче, жіноче,дитяче);
• за сезонністю носки ( зимове, літнє, осіннє, весіннє);
• за цільовим призначенням ( спортивне, повсякденне, модельне , інше);
• за матеріалом верху взуття (гумове, шкіряне, текстильне , інше).
Придбаваючи взуття, приділяйте велику увагу правильному вибору необхідного розміру взуття, повноти - через ігнорування цих факторів у подальшому можуть виникнути проблеми: неправильний вибір ставить під загрозу здоров'я ніг, а з іншого боку - це може спричинити до деформації взуття, розриву швів, появу тріщин та заломів.

Якісне взуття: не повинно мати ознак забруднення, зморшок, зборок; стрічки чисті і густі; задники жорсткі, пружні, не нависають над підбором, без щілин між підбором і підошвою; підошва якісно оброблена, еластична. Всередині відсутні зморшки, зборки, розриви і забруднення. Всередині обшите шкірою або іншими натуральними матеріалами, а не дермантином чи без підкладки. Устілка з натурального матеріалу.
Споживачі повинні знати та у разі відсутності такої інформації у Куточку споживача, зясовувати у продавців взуття гарантійний термін носки взуття ( термін гарантії повинен бути не менше 30 діб), як для взуття вітчизняного виробництва так і для імпортного взуття. .
Споживач має право при купівлі товару ознайомитися з супровідним документом, яким засвідчується якість та безпека товару. Гарантійні терміни носіння взуття рахуються з дня продажу (якщо ви купили його в сезон), або з початку відповідного сезону.

Сезони носіння визначені у постанові КМУ №172 від 19.03.94р., Додаток №1:
• зимового асортименту з 15 листопада по 15 березня
• весняно-осіннього асортименту з 15 березня по 15 травня
• з 15 вересня по 15 листопада
• літнього асортименту з 15 травня по 15 вересня

Для подовження терміну носки взуття споживачам необхідно дотримуватись порядку експлуатації взуття - після кожною носіння приводьте взуття в порядок, дотримуйтесь сезонності носки, доглядайте за взуттям, користуйтися ріжками для взуття.
При виявленні недоліку у придбаному взутті у період гарантійного терміну, необхідно звернутися з письмовою заявою до продавця, в якій описати недолік. Заява пишеться у двох екземплярах, другий, з підписом продавця про отримання, залишається у покупця. У разі, коли під час гарантійного терміну необхідно зясувати причини втрати якості, споживач відповідно до вимог ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» повинен надати свою письмову згоду на проведення незалежної експертизи.

Продавець зобов'язаний у триденний термін організувати і в 14-тиденний термін провести експертизу. Експертиза проводиться за рахунок продавця, але, у разі отримання висновку експертизи не на користь споживача, споживач має відшкодувати продавцю затрати на експертизу.

Споживач має право на проведення гарантійного ремонту безкоштовно, у разі , якщо усунутий недолік після проведення гарантійного ремонту повторюється знову, споживач має право розірвати договір купівлі - продажу та вимагати повернення коштів або обміну взуття на якісне. На час проведення гарантійного ремонту, термін гарантії подовжується.
При купівлі взуття обов'язково вимагайте товарний чи касовий чек, зверніть увагу на наявність відомостей про : назву магазину, дати продажу, адреси магазину та відомостей про ПІБ господарюючого суб'єкту або назву юридичної особи.
Без наявності чеку з правильно зазначеними даними, Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області не зможе отримати погодження на проведення позапланової перевірки для розгляду Скарги споживача

 

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину