Pik
Сьогодні, 24 Октября 2018
03.10.2018
886
2

Куди зникають водії херсонських маршруток?

Куди зникають водії херсонських маршруток?

На вулиці Херсона з кожним днем виходить все менше маршруток, передає ПІК.

Зараз у місті працюють 27 автобусних маршрутів, згідно плану щодня на лініють мають виходити 496 автобусів, але по факту їх менше, при чому, набагато. Вперше за останні роки чиновники від сфери транспорту озвучили шокуючу статистику на громадських слуханнях про підвищення тарифу на проїзд у маршрутках.

- На початок 2017 року в середньому на лінію виходило 473 автобуса, на кінець – 422. За підсумками I кварталу 2018 року у Херсоні в середньому працювало 390 автобусів, у серпні на лінію їх виходило вже 330. Тобто, щоденно у Херсоні на лінію не виходить до 160 автобусів, - зазначив заступника начальника управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради - начальника відділу транспорту В’ячеслав Нікітєнков.

За словами чиновника, автобусів на вулицях міста стає все менше через дефіцит водіїв. Аби транспорт безперебійно працював і вдень, і ввечері, на перевізних підприємствах мають працювати не менше 700-та шоферів, їх же всього 350, тобто, 50% від потреби… Куди ж поділися водії? А вони втекли… на заробітки. Маршрутники попрямували за довгим карбованцем до Польщі, Чехії і т.д, бо херсонська зарплата їм не підходить.

-У нас минулого тижня на одному з підприємств звільнилися три водії, які виїхали за кордон, при чому з родинами, а це значить, що ані в Херсон, ані в Україну вони більше не повернуться, - розповів В’ячеслав Нікітєнков.

Віковий поріг водіїв у Польщі складає 55 років, відтак у Херсоні залишаються крутити кермо ті, хто вже старші. Автобус обслуговує, як правило, один водій, який розпочинає зміну о 4.30. Він фізично не може працювати до 22-ї години. Тому-то ввечері на вулиці Херсона виходять так мало маршруток.

Ще один сумний пункт маршрутної статистики – всього за декілька останніх років Херсон втратив десять автобусних маршрутів. №1, №15, №18, №25-А, №26, №27, №33, №34, №42, №50 як би ніхто не скасовував, вони просто не працюють через відсутність претендентів на їх обслуговування.

- Наведу як приклад – у зв’язку з масовими зверненнями громадян в 2017 році було розірвано угоду з перевізником, який обслуговує маршрут №34, через недотримання графіку руху, малу кількість автобусів на лінії. З того часу управління транспорту тричі оголошувало конкурс на даний маршрут – жодного претендента, а колись на цьому маршруті працювало 15 автобусів, - зазначив В’ячеслав Нікітєнков.

Зараз Херсон обслуговують 7 підприємств, які здійснюють транспортні перевезення на міських маршрутах, але за словами чиновників, незабаром їх стане менше. Мовляв, два перевізники вже вирішують питання про продаж баз і закриття даного бізнесу.

Що робиться для того, щоб попередити транспортний колапс у Херсоні. Чиновники не уточнюють. Натомість пропонують підвищити маршрутний тариф до 6-ти гривень, не приховуючи, що проблему кадрового відтоку у галузі це не вирішить.

 

 

 

Новини по темі

Коментарі

априори, 03.10.2018
А не надо ждать претендентов из Херсона, пора приглашать успешных перевозчиков из других городов и монополисты обос...тся
мимоходом, 03.10.2018
а сколько пассажиров за это время выехало за границу? кто то считал?

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину