Pik
Сьогодні, 18 Июля 2019
Інтерв’ю
03.06.2019
706
0

Коли в Херсоні починається ніч або про тарифи

Коли в Херсоні починається ніч або про тарифи

І знову про наболіле. Проблема з пасажироперевезеннями у Херсоні, зокрема, у маршрутках, стосується кожного: і перевізників, і пасажирів. З моменту підняття вартості проїзду у маршрутках, послуги громадських перевезень не стали зручнішими, херсонці не вдоволені графіком роботи маршруток, брудним траспортом та ставленням до пасажирів. Перевізники скаржаться на збитковість нічних рейсів і на те, що катастрофічно не вистачає водіїв. А останнім часом триває боротьба за справедливий нічний тариф.

ПІК розпитав з цього приводу члена виконавчого комітету Херсонської міської ради, генерального директора ТОВ «Механічний завод» Станіслава Путілова, який на останньому засіданні виконкому озвучив вимогу громади перенести нічний тариф на 22:00.

– Станіславе Ісидоровичу,  рішення на засіданні виконкому так і не прийняли. Як надалі Ви збираєтеся допомагати людям-пасажирам?

– На останньому засіданні я озвучив питання «з голосу».  А тепер, щоб все було правильно по-протокольному, я направив письмове звернення Херсонському міському голові пану Миколаєнку, у якому прошу включити до порядку денного чергового засідання виконавчого комітету проект рішення щодо зміни тарифу з 20:00 на 22:00. Я здивований, що у Херсоні, як ніде в світі, ніч чомусь починається о 20:00. Багато мешканців обласного центру у цей час ще повертаються з роботи і мусять платити 8 гривень. Тариф взагалі необґрунтований.  

– Враховуючи Ваш життєвий досвід, і як керівника-практика у тому числі, яким чином реально можна зрушити ситуацію з пасажироперевезеннями з мертвої точки?

– По-перше, гадаю, що управління транспорту повинна очолювати людина не тільки грамотна і не байдужа до людських потреб, а й обізнана з обґрунтованими підрахунками. Адже до цього часу не вивчене питання завантаженості маршрутів. Ви ж подивіться, у години «пік» виїхати з Таврійського, Шуменського мікрорайонів у людських умовах просто неможливо. І так тягнеться довгі роки і нікому до цього немає діла. 

Працівники нашого заводу живуть у різних мікрорайонах, то я знаю про цю міську проблему. До речі, оскільки підприємство знаходиться на 5-му км Миколаївського шосе, ми своїх людей вивозимо централізовано у центр міста. А от звідти їх повернення додому «комфортно і швидко» під сумнівом.  Я пригадую часи, коли відповідні структури спеціально запрошували студентів (за оплату) і ті моніторили ситуацію, тоді лише з тролейбусами: у який час і за яким маршрутом найбільший потік пасажирів, інтервал між машинами і так далі.  Важливий облік – це по-друге. А по-третє, оскільки не вистачає водіїв, на всіх видах транспорту, їх треба додатково заохочуватиз боку міськради. Не всі ж поїхали до Польщі чи Чехії, а їм треба жити тут. А щоб була зацікавленість ставати в графік після 22:00, треба платити. За ідею вже ніхто працювати не буде.

– Скажіть будь ласка, Вам не здається, що ситуація з маршрутками якась тупикова? Часом соромно, що у нас не так як у сусідньому Миколаєві. Маршрутки у них по 5 грн., а днями міський автобусний парк отримав 23 новеньких автобуси.

– З будь-якої ситуації є вихід. Тільки треба, щоб одна сторона вислухала і почула, а друга була почута. Вміти слухати! Для мене це – кредо мого життя. Тому я добиватимуся, щоб мене, а за мною ще стоять люди, почули. Мені вистачить снаги і витримки довести справу до кінця. І якщо хтось вважає, що в очікуванні місцевих виборів, можна розслабитися, не тіште себе ілюзіями. На те і громада, щоб міська рада не куняла. А щоб було так як у Миколаєві, нам потрібен інший міський голова, депутатський корпус, керівники відповідних управлінь

Розмову вела Галина Лисенко

 

Новини по темі

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину