Pik
Сьогодні, 15 серпень 2020

Інтернет-магазин «АТБ»: купівля продуктів харчування онлайн уже доступна в Україні

Інтернет-магазин «АТБ»: купівля продуктів харчування онлайн уже доступна в Україні

Перші кроки до нової реальності

Пандемія китайського коронавірусу навчила нас цінувати свій час, берегти особистий простір і активно використовувати доступні онлайн-сервіси.

Піклуючись про комфорт і безпеку майже 4 млн своїх клієнтів під час глобальної пандемії, торговельна мережа «АТБ» відкрила напрям онлайн-продажів й адресної доставки продуктів. Так, 28 травня відкрився інтернет-магазин «АТБ». Це перший у країні онлайн-маркет повного циклу (від замовлення до адресної доставки), в якому можна придбати продукти та товари першої необхідності. Поки в тестовому режимі він працює в материнському регіоні компанії — Дніпрі, але в найближчій перспективі проєкт буде поширено на всю територію України.

«Цей масштабний проєкт наша команда реалізувала «з нуля» за неповних два місяці! Проєкт, який сьогодні обчислюється тисячами сеансів відвідуваності сайту і сотнями замовлень щодня. Проєкт, який дозволяє мільйонам українців, кожному нашому покупцеві, не виходячи з дому комфортно і безпечно здійснити необхідні покупки», — написав на своїй сторінці у фейсбуці Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор Корпорації «АТБ».

Як зазначено в релізі компанії, виконання онлайн-замовлень здійснюється через партнерів «АТБ» — кур'єрську службу «iPOST». Кур'єри цієї компанії отримують від операторів інтернет-магазину заявки у відповідних магазинах торговельної мережі «АТБ» і доставляють їх замовнику протягом усього однієї години. Найчастіше це відбувається навіть швидше, ніж багато хто з нас зазвичай очікує на піцу.

З огляду на масштаби бізнесу (в 286 населених пунктах 24 областей працюють 1112 дискаунтерів) можна говорити, що це найамбітніший проєкт у сфері українського ритейлу за останні роки.

Проведемо карантин комфортно і безпечно

За більш ніж два місяці національного карантину «АТБ» втілила в життя відразу три сміливі діджитал-проєкти. Було запущено сервіс доставки продуктів і товарів першої необхідності. У співпраці з компаніями ROZETKA та «Нова Пошта» у перші два тижні роботи були охоплені понад 1200 населених пунктів. Для початку клієнтам запропонували на вибір три варіанти проднаборів — за 400, 500 і 700 грн. Якісні продукти та товари ретельно підібрані, щоб повністю задовольнити потреби клієнта під час карантину. Українці оцінили зручність такого способу покупок: кількість замовлень спочатку обчислювалася сотнями, але потім — вже тисячами.

Проєкт унікальний тим, що він став на 100% соціальним. Компанії працювали з нульовим прибутком, покриваючи лише витрати на його реалізацію.

З 7 квітня сервіс доставки онлайн-замовлень з «АТБ» охопив усю територію України. У зазначені варіанти замовлень внесли зміни: мінімальний (400 грн) і максимальний (700 грн) проднабори були замінені продуктовим і непродуктовим (товари першої необхідності). Охоплені близько восьми тисяч міст і селищ.

«Обирай та забирай» — легкий спосіб економити

Ще один онлайн-проєкт «АТБ» значно розширив можливості покупця. З'явилася опція попереднього замовлення — «Обирай та забирай». Відтепер на сайті zakaz.atbmarket.com ми вибираємо продукти (асортимент «АТБ» — понад 3,5 тис. найменувань) і кладемо їх у віртуальний кошик у будь-якому з супермаркетів. Потім приходимо до магазину, оплачуємо й отримуємо вже зібраний спеціально для нас пакет. Це дозволяє не витрачати час на пошуки продуктів у торговому залі. За бажання можна ще більше заощадити час — уже доступна опція оплати онлайн.

Інші інноваційні рішення «АТБ»

Лідер українського ритейлу активно розвивав інноваційні проєкти задовго до початку карантину. Компанія «АТБ» вже реалізувала безліч діджитал-рішень. Серед них інтелектуальний помічник «АТБОТ», що з 2019 року спілкується з мільйонами клієнтів у месенджерах Viber і Telegram. Чат-бот не лише замінив книгу скарг і пропозицій, а й став альтернативою зверненню на «гарячу лінію». За лічені секунди він здатний надати точну інформацію про асортимент, акції, магазини та вакансії в компанії.

Щоб запустити «АТБОТ», потрібно відсканувати камерою смартфона QR-код і перейти за посиланням у додаток Viber або Telegram.

QR-код для Viber

 

QR-код для Telegram

 

Уже протестовано і найближчим часом можна буде використовувати оновлений мобільний додаток «АТБ», який дозволить клієнтові сканувати штрих-код на товарі й дізнаватися ціну.

Одночасно проходить впровадження технології Scan & Go. Її суть у тому, що покупець сам сканує штрих-коди товарів та оплачує покупку в мобільному додатку, а при виході з супермаркету просто показує консультанту свій електронний чек.

Автор: Олександр Захаренко

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину