Pik
Сьогодні, 17 Грудня 2018
17.11.2018
555
1

Херсонці сперечаються: тролейбуси чи електробуси

Херсонці сперечаються: тролейбуси чи електробуси

Ситуація з перевезеннями у Херсоні спричинила обговорення у соцмережах з приводу необхідності створення якісного комунального транспорту, передає ПІК.

«А тепер скажу не надто популярну річ: сьогодні нам треба боротися не за низькі тарифи за проїзд, а за створення якісного пасажирського транспорту. Нехай цей транспорт буде комунальним, якщо приватний бізнес не в змозі забезпечити якісну роботу пасажирського транспорту. Або приватним. Якщо приватний бізнес готовий надавати нормальні послуги в цій сфері (поки бачимо, що не готовий).

Головне, що цей пасажирський транспорт повинен забезпечувати наші потреби в безперебійних і якісних перевезеннях наших тіл з самого раннього ранку до пізнього вечора. І на сьогодні ніхто з перевізників не може надати нам на хорошому рівні цієї послуги. Тому, наше завдання не триматися за чотири гривні, а відтворювати якісний комунальний транспорт і нову маршрутну сітку. Але наша влада не готові до вирішення такого завдання», - написав у Фейсбук керівник ХОО КВУ Дементій Білий.

Читайте також: «Херсонелектротранс» чекає на аудит, щоб отримати кредит на 50 тролейбусів

Під його постом виникла дискусія з приводу того – який саме комунальний транспорт необхідно придбати. Одні кажуть – тролейбуси, інші віддають перевагу електробусам.

Голова ОДА Андрій Гордєєв вважає так: Маршруток взагалі не має бути! Комунальний електротранспорт! І крапка! Нова контактна мережа, широке покриття міста! ЄБРР кредит дає, справа за міською радою!».

Dmytro Semen пропонує розглянути питання, електробусів. «Це і вигідніше і дешевше, не потрібно тягнути дроти і будувати купу підстанцій... Досить в кінцевих точках ставити зарядні станції…місто Львів, близько 10 автобусів вже таких купив і эксплуатує. Можливо, є якийсь досвід. Тим паче в розрізі курортних інфраструктур, то навіть 200 км, можна в Залізний Порт туди й назад на одній зарядці доїжджати, як приміський транспорт, просто бомба + zero emission».

Володимир Молчанов пише так: Лише божевільний довірить херсонським комунальним перевізникам купівлю електробусів, де понад половини вартості - акумулятор. 100% куплять дорого, але з повним прихованим зносом».

Читайте також: «Херсонелектротранс» готуватиме водіїв тролейбусів

Viktor Savitskiy ділиться: «В Білорусі випускають гібридні електробуси, бачив парад із Мінську. Це гібрид тролейбуса з електробусом».

Андрей Мацюк: «Рогатий транспорт,це добре. Але люди хочуть їхати зараз а не після завтра. Контактні лінії не проходять там де є маршрути автобусів,та і не прийдуть ніколи. Вибір повинен бути. Хто хоче іде на тролейбусі,а хтось іде на маршрутном таксі. Так і повинно бути. Для всіх верст населення повинен бути вибір».

Володимир Іванович Бігун пише: «Місто Кропивницький переходе на тролейбуси з автономним живленням..Оце і є майбутнім комунального транспорту».

Yuriy Nikolaevich вважає, що   потрібно наслідувати досвід по організації міських і міжміських перевезень естонців. «Естонія по чисельності мешканців - з Херсонську область, а Таллінн, як Херсон», - написав він.

Ібрагім Сулейманов пропонує почати з вело доріжок: «Для початку пропоную почати с велодоріжок, які могли би з'єднати все місто. Місто достатньо не велике, почати можна було б з одного району».

Читайте також: Міський голова Херсона проситиме суддю переглянути «тарифну» ухвалу

Фото з соцмережах та вільних джерел

 46445039_1399099426890938_7385587107495936_n

Новини по темі

Коментарі

anon, 18.11.2018
решение отменяет все контракты с частными компаниями, удаляет лицензии у всех водителей создать новый орган общественного транспорта, который будет управлять не только всеми маршрутами, но и всеми закупками, обслуживанием, обучением, отслеживанием, учётом Улучшить существующую систему троллейбусов и добавить новые электрические шины с солнечной зарядкой на крышах и зарядные станции на концах маршрута все автобусы имеют банкоматы для сбора сборов и выдачи билетов = нет наличных денег для рук людей и без обмана достойная транзитная служба в цивилизованном городе имеет безопасные комфортабельные автобусы, обученные водители, которые следуют законам вождения и следят за отрядами и полностью обучены вежливым услугам для жителей города

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину