Pik
Сьогодні, 17 Июля 2018
07.02.2018
366
0

Херсонщина планує розвивати перевезення водним транспортом

Херсонщина планує розвивати перевезення водним транспортом

7 лютого у приміщенні Верховної Ради України відбувся круглий стіл на тему «Розвиток суднобудування та судноплавства в Україні», організований міжфракційним об’єднанням «За розвиток річок України». Про це написав на своїй сторінці  у Фейсбук голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв, передає ПІК.

Захід відбувся за участі віце-прем’єр-міністра України з питань євроінтеграції Іванни Климпуш-Цинцадзе, міністра інфраструктури Володимира Омеляна, народних депутатів України, послів країн ЄС, представників міністерств, представництв ЄС в Україні, міжнародних установ, IFC, EBRD, голів обласних та районних адміністрацій, науковців.

«Для нас важливо зменшити податкове навантаження та стимулювати підприємства галузі, а також ввести світові стандарти регулювання плавання внутрішніми водами та покращити фінансування галузі в цілому.

Для області, через яку проходить головна водна артерія України, було б доцільно розвивати перевезення водним транспортом, враховуючи необхідність розвантаження автомобільних доріг від великовагового транспорту із зерновим вантажем.

З цією метою ми активно співпрацюємо з підприємством «НІБУЛОН», яке побудувало в області 2 зернові термінали й відродило пасажирські перевезення річковим транспортом», - написав у Фейсбук голова Херсонської ОДА Андрій  Гордєєв.

Використання потенціалу транскордонних річок, таких як Дніпро, забезпечить сполучення з європейськими країнами басейну Балтійського моря. Зокрема, перспективним є впровадження річкового транспортного коридору за маршрутом Херсон – Мозир (Білорусь). Потенціал р. Дніпро дозволяє поновити повноцінну роботу суднохідного шляху Е-40 та річкові перевезення за маршрутом Балтійське море – Гданськ – Дніпро – Чорне море, здійснити впровадження контейнерних перевезень (у тому числі рефрижераторних) та навалочних вантажів по р. Дніпро до Республіки Білорусь (Нижні Жари, Мозирь) (потенційний вантажооборот до 25 млн. тонн в рік).

«На теперішній час актуальним завданням є не лише оновлення існуючої портової інфраструктури нашої області, а й підвищення ефективності організації їх виробничої діяльності. Адже серед країн Чорноморського регіону Україна володіє однією з найпотужніших портових інфраструктур, але її технічний стан наразі не є задовільним», - написав голова ОДА. 

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину