Сьогодні, 25 Вересня 2017
Думка читача
14.08.2017
3591
0

Сервіс у Залізному Порту вражає

Висока вартість відпочинку ще не гарантує нормальні умови.

Херсонець Євген Гілін обурений рівнем сервісу одного з найдорожчих готелів на морському узбережжі Херсонщини. Свої враження чоловік виклав на персональній сторінці у Фейсбук.

Як розповів відвідувач популярного чорноморського курорту, вихідні він з колегами по роботі вирішив провести у Залізному Порту. Готель обрали класу vip аби не заморочуватися умовами відпочинку, втім, за українським варіантом – оплатити сервіс ще не означає його отримати…

«Отель мы выбирали по тому же принципу, как это делают все цивилизованные отдыхающие: по фотографиям на сайте и с учётом цен (по умолчанию, чем выше цена - тем лучше). Стоимость номера в сутки - 1890грн. Столько же стоит номер в пятизвездочном отеле Диван в Батуми. Но в Диване это цена с завтраками, а в ЖП - без! Завтрак оплачивали отдельно (в 90 грн. вошли гречка с маслом, блинчик с яблоком, да - и чай в пакетиках), как и парковку (40 грн за свежескошенный луг за деревянной калиткой с самой дурацкой конструкцией замка, который надо отрыть и закрыть самому). При заселении с нас потребовали паспорт в залог…», - пише Євген Гілін.

У приморському готелі компанія замовила аж 8(!) номерів. За дорогу ціну, яка не поступається тій, що вказана у прейскурантах іноземних отелів, люди отримали досить сумнівні умови відпочинку.

«Номер - жесть жестяная: плесень на шторках, грибок на сантехнике, на полу в душевой вместо полотенца грязная тряпка, туалетная бумага "Альбатрос", косметики нет, халатов и тапок тоже, вентиляция тарахтит, как турбина кукурузника, на окнах вместо штор - тюль (на первом этаже) и постель - выцветший натюрморт из неопределённых фруктов. Зато на двери гордо весит листок в файле с грозным словом "ЗАПРЕЩЕНО" и целым списком дурацких запретов типа, выносить полотенца из номера», - розповів чоловік.

При цьому, за словами пана Гіліна, клієнти готелю не можуть поскаржитися на поганий сервіс адміністрації готелю, бо головний менеджер «недоторкана особа», яка номер свого телефону нікому не дає, а при випадковій зустрічі відповідає, що інших номерів, як і знижок, у закладі нема, а всі скарги – через суд. Марно звертатися й до інших співробітників готелю - люди працюють нелегально.

«Остальные сотрудники у хозяина отеля в фактическом рабстве: у них у всех забрали паспорта, без официального трудоустройства, и зарплату должны выплатить в конце сезона», повідомив Євген Гілін.

автор: Марина Савченко

Читайте також: Раніше відеосюжет про сервіс у Залізному Порту вийшов на 24каналі, де йшлося про нелегальні готелі та безлад на чорноморському курорті.

Новини по темі

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП-Новини

наверх

Підписатись на новини

Підписатись на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину