Сьогодні, 22 Листопада 2017
Думка читача
14.08.2017
3846
0

Сервіс у Залізному Порту вражає

Висока вартість відпочинку ще не гарантує нормальні умови.

Херсонець Євген Гілін обурений рівнем сервісу одного з найдорожчих готелів на морському узбережжі Херсонщини. Свої враження чоловік виклав на персональній сторінці у Фейсбук.

Як розповів відвідувач популярного чорноморського курорту, вихідні він з колегами по роботі вирішив провести у Залізному Порту. Готель обрали класу vip аби не заморочуватися умовами відпочинку, втім, за українським варіантом – оплатити сервіс ще не означає його отримати…

«Отель мы выбирали по тому же принципу, как это делают все цивилизованные отдыхающие: по фотографиям на сайте и с учётом цен (по умолчанию, чем выше цена - тем лучше). Стоимость номера в сутки - 1890грн. Столько же стоит номер в пятизвездочном отеле Диван в Батуми. Но в Диване это цена с завтраками, а в ЖП - без! Завтрак оплачивали отдельно (в 90 грн. вошли гречка с маслом, блинчик с яблоком, да - и чай в пакетиках), как и парковку (40 грн за свежескошенный луг за деревянной калиткой с самой дурацкой конструкцией замка, который надо отрыть и закрыть самому). При заселении с нас потребовали паспорт в залог…», - пише Євген Гілін.

У приморському готелі компанія замовила аж 8(!) номерів. За дорогу ціну, яка не поступається тій, що вказана у прейскурантах іноземних отелів, люди отримали досить сумнівні умови відпочинку.

«Номер - жесть жестяная: плесень на шторках, грибок на сантехнике, на полу в душевой вместо полотенца грязная тряпка, туалетная бумага "Альбатрос", косметики нет, халатов и тапок тоже, вентиляция тарахтит, как турбина кукурузника, на окнах вместо штор - тюль (на первом этаже) и постель - выцветший натюрморт из неопределённых фруктов. Зато на двери гордо весит листок в файле с грозным словом "ЗАПРЕЩЕНО" и целым списком дурацких запретов типа, выносить полотенца из номера», - розповів чоловік.

При цьому, за словами пана Гіліна, клієнти готелю не можуть поскаржитися на поганий сервіс адміністрації готелю, бо головний менеджер «недоторкана особа», яка номер свого телефону нікому не дає, а при випадковій зустрічі відповідає, що інших номерів, як і знижок, у закладі нема, а всі скарги – через суд. Марно звертатися й до інших співробітників готелю - люди працюють нелегально.

«Остальные сотрудники у хозяина отеля в фактическом рабстве: у них у всех забрали паспорта, без официального трудоустройства, и зарплату должны выплатить в конце сезона», повідомив Євген Гілін.

автор: Марина Савченко

Читайте також: Раніше відеосюжет про сервіс у Залізному Порту вийшов на 24каналі, де йшлося про нелегальні готелі та безлад на чорноморському курорті.

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

13.11.2017
1117
0
Фоторепортаж
У Херсоні обрали королеву міста
17.10.2017
1022
0
Спецрепортаж
Херсонський Jazz Band зіграв для "Барсуків"

ТОП-Новини

наверх

Підписатись на новини

Підписатись на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину