Pik
Сьогодні, 23 Февраля 2020
11.02.2020
230
0

Чи скаржаться херсонці на стоматологів

Чи скаржаться херсонці на стоматологів

Своє професійне свято 9 лютого відзначили стоматологи. На що потрібно звертати увагу при відвідуванні спеціальних клінік та як захистити власні права пояснює Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.

Отже, згідно чинного законодавства, суб'єкти господарювання, які надають послуги населенню (медичні, побутові тощо
) зобов’язані надавати інформацію про особливості своєї діяльності та послуги. Така інформація зазвичай розміщується в «Куточку споживача», який повинен знаходитися на видному та доступному для споживачів місці.

У «Куточку споживача» стоматологічної клініки чи кабінету мають бути:

-      копія Виписки з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - для інформування про повне найменування, місцезнаходження суб'єкта господарювання, який створив медичний заклад і здійснює медичну практику;

-      копія ліцензії на здійснення медичної практики;

-      відомості про керівника підприємства (організації), яке створило медичний заклад, із зазначенням часу прийому громадян;

-      перелік послуг, що надаються, а також затверджений наказом керівника юридичної особи прейскурант цін на платні послуги;

-      текст Закону України «Про захист прав споживача»;

-      адреса та номери контактних телефонів територіального органу з захисту прав споживачів;

-      інформація про гарантійні зобов'язання.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів» споживач (пацієнт) має право на:

  • вільний вибір послуг, що надаються у стоматологічному кабінеті;
  • набуття необхідної, доступної, достовірної інформації про стоматологічні послуги та матеріали, їх характеристики, вартість для самостійного прийняття рішення щодо рекомендованих лікарем методів лікування та протезування;
  • інформацію про діагноз та перспективи лікування, можливі ускладнення;
  • отримання стоматологічних послуг в обсягах, що достатні для підтримання здоров'я та життєдіяльності;
  • гарантійний термін на отримані стоматологічні послуги при умовах виконання їм правил особистої гігієни ротової порожнини. Гарантійний термін встановлюється від дня завершення лікування зубу або від дня завершення протезування та фіксації зубного протеза в ротовій порожнині.
  • безоплатне усунення недоліків отриманої стоматологічної послуги протягом гарантійного терміну (лікар не несе відповідальності за недоліки у наданих послугах, якщо доведено, що вони виникли з вини самого пацієнта);
  • належну якість стоматологічних послуг у повному обсязі;
  • безпеку отриманих стоматологічних послуг (захист від зараження інфекційними хворобами);
  • відшкодування збитків, завданих послугами неналежної якості;
  • звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.

Споживачам (пацієнтам), які зіштовхнулися з неякісним наданням стоматологічних послуг, першочергово необхідно направити претензію на адресу лікувального закладу. У ній споживач (пацієнт) викладає суть звернення, вказує на недоліки в лікуванні, обґрунтовує свої скарги і вимагає відшкодування збитків. Якщо клініка відмовляє в задоволенні претензії, тоді споживач має право звернутися за захистом своїх прав до суду або до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за адресою м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34 або за тел. (0552)263606. До речі, минулого року до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області не надходило жодної скарги на отримання неякісних стоматологічних послуг.

Новини по темі

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

Зараз читають

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину