Pik
Сьогодні, 18 Вересня 2019
01.07.2016
119
0

“Пульс” допомагає херсонцям вирішувати податкові питання

 “Пульс” допомагає херсонцям вирішувати податкові питання

Впродовж п'яти місяців 2016 року на сервіс "Пульс" Державної фіскальної служби України надійшло 27 звернень щодо діяльності Херсонської ОДПІ, з них 21 звернення надійшло від юридичних осіб, по 2 - від підприємців і громадян, також у 2 випадках заявники не виявили бажання повідомити свої дані (анонімні звернення).

Переважна кількість проблемних питань, які піднімались заявниками при зверненнях на сервіс "Пульс" стосувались перевірок діяльності суб'єктів господарювання - 37 або 44% від загальної кількості звернень, роз'яснення різних питань законодавства - 30 або 35,3%, подання податкової звітності - 4 або 4,7%, інформування про ухилення від оподаткування - 2 або 2,4% тощо.

Нагадаємо, що за допомогою антикорупційного сервісу "Пульс" громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України та інші проблемні питання. Сервіс "Пульс" працює за телефоном: (044) 284-00-07. Інформація приймається цілодобово.

 

 

Коментарі

Нет ни одного комментария

Залишити коментар

Останні новини

Останні відеорепортажі

Останні фоторепортажі

ТОП Новин тижня

наверх

Підписатися на новини

Підписатися на новини

Запропонувати новину

Запропонувати новину